Ai o întrebare?
Întrebări frecvente
Comanzi produsul direct din site, email, telefonic sau pe whatsapp. Evită să ne trimiți mesaje pe rețelele sociale fiindcă acesta poate fi omis sau răspunsul poate întârzia.
Pentru produsele aflate pe site comanda plasată până la ora 12:00 sunt predate la curier în aceiași zi și pot ajunge la Dvs. în ziua următoare. Pentru produsele personalizate procesul poate dura între una și 5 zile în funcție de complexitatea comenzii. Pentru produsele marcate „În stoc la furnizor” sau „Precomandă” procesul poate dura chiar mai mult.
Dacă, din diverse motive, nu sunteți mulțumit de produsul achiziționat îl puteți returna sau schimba în termen de 14 de zile de la data primiri comenzii.
Metode de returnare a produselor:
a. sediul firmei
Adresă: B-dul Republicii, nr. 11-13, Reșița, jud. Caraș-Severin. Program de Luni până Vineri între orele 09:00-17:00
Este necesară înștiințarea înainte de a veni la sediu. Aceasta se face prin apel telefonic la numărul 0743 13 16 13 .
b. prin Curier rapid – colet fără ramburs în care se introduc datele contului în care se va face returul banilor
Metodă de restituire a banilor: transfer bancar în termen de 10 zile de la primirea coletului de retur (pentru returnarea Curier) sau cash (pentru returnarea produsului la sediul firmei).
În cazul schimbării produselor, trebuie să ne contactați înainte pentru a ne transmite informațiile legate de produsul pe care îl doriți schimbat precum și despre produsul cu care doriți să îl schimbați.
Atenție! Produsele personalizate nu fac obiectul returului decât in cazul in care sunt defecte!